דאבוס – עיירת נופש במיקום המושלם באירופה. דאבוס נחשבת לעיר הגבוהה באירופה, ומוקפת בנופים מדהימים מכל כיוון:
רכס הרים מרהיב עין, נהר לדסוואסר שחוצה את העיר וכמובן האגם הגדול והמפורסם של דאבוס.
רק לבחור את היעד וליהנות מירוק משכר ואינסופי, נחלים בכל פינה, מעיינות ונוף בראשיתי יפהפה.

שרי טורס – מביאים לכם את הטופ ביותר

שרי טורס – מביאים לכם את הטופ ביותר

עם למעלה מעשור של ותק בתחום הנופש, עם שרי טורס תיהנו מחוויה מושלמת ללא פשרות:
החל בטיסות ובהסעות, עובר דרך המלון המושלם והמפואר עם מיטב הפינוקים והאבזור, וכלה בשירות ה-VIP והטיולים המדהימים עם מדריכים מוסמכים – כל זה כדי ליצור עבורכם חופשה בכמה רמות מעל

מלון מאובזר ומפנק

ספא יוקרתי

מסלולים ואטרקציות

שף פרטי בכשרות מהודרת

דאבוס - להרגיש בטופ

דאבוס - להרגיש בטופ

שווייץ – שם נרדף לנופים מרהיבים, מראה הררי קסום, שפע מים, אגמים, נחלים ומפלים. ובפסגה של כל זה נמצאת העיירה דאבוס – עיירת הנופש הציורית בקנטון גראובינדן.
בעשרות השנים האחרונות דאבוס היא אחד היעדים המועדפים על שועי עולם וכן על גדולי ישראל בעבר ובהווה.
העיירה היא אחד מאתרי הסקי המובילים בתקופת החורף, מה שהופך אותה גם בקיץ לנקודת מוצא נפלאה למגוון הגדול ביותר בשווייץ של רכבלים, מסלולים, אתרים ואטרקציות.
ואי אפשר שלא להזכיר את האוויר בדאבוס, הידוע כבעל סגולות ייחודיות ומושך אליו כבר שנים מבקרים מכל רחבי העולם.

מלון Precise tale
הטופ שבטופ

מלון הפאר tale precise יהפוך את הנופש שלכם לחוויה מושלמת. חמשת הכוכבים של המלון, הנדירים בדאבוס, יוצרים עבורכם חופשה באווירה אחרת:
לובי מפואר, אולמות יוקרה וחדרי אוכל מרהיבים, חדרים מפוארים המרווחים ביותר בדאבוס, קומת ספא יוקרתית וחדר כושר משוכלל.
במלון תמצאו את כל מה שיעשה לכם חופשה טופ, כולל בונוס נדיר בדאבוס: חניה חינם לאורחי המלון. תוכלו לבחור בין חדרים זוגיים, חדרי ליגה ודלוקס, סוויטות משפחתיות וסוויטות יוקרה, מרפסת נוף מושקעת, סוויטה הכוללת סלון
נפרד ועוד מגוון אופציות להתאמה מושלמת. המיקום המושלם של המלון משלב נוף שוויצרי עוצר נשימה וצמידות לאגם דאבוס ולתחנת הרכבת של דאבוס – שממנה תוכלו להגיע לכל נקודה שתבחרו באזור ובאירופה כולה.

שרי טורס – אירוח טיפ טופ

שרי טורס ממתינים לכם במלון עם שירות VIP, שיעורי תורה ממיטב המרצים, הרצאות ייעודיות לנשים, תוכניות לילדים ומגוון פינוקים.
ארוחות השף בנופשים של שרי טורס, למהדרין מן המהדרין, כבר קנו להן שם בפני עצמן. במהלך הנופש יוגשו מדי יום ארוחות שף חדשניות ומשובחות בכשרות המהודרת ביותר בארה״ב: ׳התאחדות הרבנים של ארה״ב וקנדה׳.
אתם מוזמנים ליהנות משילוב של מנות גורמה יוקרתיות לצד מאכלים מסורתיים, בשפע ובמגוון כמו שרק בשרי טורס יודעים להגיש. השילוב הייחודי של ארוחות משובחות, מיקום מושלם, מזג אוויר מרענן ונוף עוצר נשימה – יוצר חוויה קולינרית מזן אחר, שטרם הכרתם.
לצד ארוחות הבוקר והערב שישאירו אתכם עם טעם של עוד, תיהנו גם משלל פינוקים, קינוחים מדהימים, מאפים טריים במגוון סגנונות וקפיטריה שפתוחה 24 שעות ביממה

ליהנות מכל הטופ

בין אם זו הפעם הראשונה שלכם בדאבוס ובין אם אתם נופשים קבועים כאן, עם שפע האטרקציות והאתרים שהאזור מציע – לעולם לא תשתעממו:
טיולי רכבלים ברכסי ההרים, סיורי רכבות מיוחדים, פארקי אקסטרים לכל המשפחה, מסלולי הליכה במגוון רמות, תצפיות מרהיבות, אטרקציות יבשות ורטובות, שיט ועוד.
תוכלו להצטרף לטיולים המודרכים שלנו, או לטייל בעצמכם וגם להיעזר במדריכי הטיולים המקצועיים שלנו בבחירת היעדים והמסלולים.
בשרי טורס גם תיהנו מהטבה מיוחדת: כרטיסי נסיעה חופשיים באמצעי התחבורה השונים בסביבה, כולל רכבות מיוחדות ואטרקציות שונות חינם

בחדרי המלון תיהנו מחוויית אירוח עם כל הפינוקים האפשריים! תוכלו לבחור בין חדרים זוגיים, חדרי ליגה ודלוקס, סוויטות משפחתיות וסוויטות יוקרה, מרפסת נוף מושקעת, סוויטה הכוללת סלון נפרד ועוד אופציות להתאמה מושלמת.

סופריור דאבל

גודל החדר: 20 מ"ר

אקזקטיב דאבל

גודל החדר: 20 מ"ר

סוויטה מלכותית

גודל החדר: 70 מ"ר

סטודיו עם מרפסת

גודל החדר: 40 מ"ר

סוויטה ג'וניור

גודל החדר: 38 מ"ר

חדר דלוקס

גודל החדר: 40 מ"ר

סופריור דאבל

גודל החדר: 20 מ"ר

אקזקטיב דאבל

גודל החדר: 20 מ"ר

סוויטה מלכותית

גודל החדר: 70 מ"ר

סטודיו עם מרפסת

גודל החדר: 40 מ"ר

סוויטה ג'וניור

גודל החדר: 38 מ"ר

חדר דלוקס

גודל החדר: 40 מ"ר

שרי טורס מציעים לכם טיולים מודרכים עם מדריך מקצועי שיגלה יחד איתכם את לטייל העולם כל מה שיש לאזור להציע הסיורים יוצאים מדי בוקר מהמלון ויוצרים תוספת מושלמת בטופ לחופשה שלכם

יום שלישי תל אביב – מינכן – דאבוס

יום שלישי תל אביב – מינכן – דאבוס

נמריא מנמל התעופה בן גוריון למינכן. במידה והזמן יאפשר נערוך טיול בדרך למלון, ולקראת הערב נגיע לדאבוס, נערוך קבלת חדרים ונהנה מארוחת ערב חמה. מומלץ להצטייד בצידה לדרך בנוסף לארוחה הקלה המוגשת בטיסה.

יום רביעי ברנינה אקספרס–פארק הסלעים–ליביניו

יום רביעי ברנינה אקספרס–פארק הסלעים–ליביניו

ניסע לכיוון עמק אנגדין ונמשיך ברכבת ההרים המפורסמת בעולם 'ברנינה אקספרס'. נעצור בפארק הסלעים לטיול רגלי מרשים ומשם נמשיך לעיירה פוסקביו, נחצה את הגבול לאיטליה ונסיים בעיירה ליביניו – עיירת סקי שבה הדיוטי פרי הגדול בעולם

יום חמישי קניון ויאמלה – כור – כורוולד

יום חמישי קניון ויאמלה – כור – כורוולד

נתחיל בעמק הריין העילי לכיוון החלק הצר והעמוק של נהר הינטרהיין, נבקר בויאמלה – קניון מרהיב בעומק 300 מטרים. נמשיך לעיר העתיקה בשווייץ, בירת הקנטון כור, השוכנת על גדות הריין, ומשם לאזור כורוולדן, שם נגלוש במגלשת ההרים הארוכה ביותר בשווייץ

יום שישי פיליסור – יאקובסהורן

יום שישי פיליסור – יאקובסהורן

ביום שישי נערוך טיול 'סובב דאבוס' בסביבה הקרובה. ניסע ברכבת הפתוחה, נצפה במפלים מרהיבים וכשנגיע לפיליסור נצפה בגשר ששת הקשתות העתיק. בהמשך נעפיל ברכבל להר יאקובסהורן לתצפית ולמסלול רגלי, ונשוב למלון בשעות הצהריים

שבת אגם דאבוס

שבת אגם דאבוס

לאחר התפילה והקידוש נערוך סיור רגלי על שפת הנהר והאגם בקרבת המלון ונשוב לסעודה דרך מרכז העיר.

יום ראשון סנט מוריץ–סילס–עמק פקס–הר הקורבץ’

יום ראשון סנט מוריץ–סילס–עמק פקס–הר הקורבץ’

נפתח בסנט מוריץ המפורסמת, משם נמשיך לעיירה סילס ונעפיל רגלית במעלה עמק פקס מול קרחונים מדהימים (ניתן לעשות את הדרך במרכבה בתשלום נוסף). נמשיך לסילבפלנה ונעלה ב2- רכבלים לפסגת הר הקורבץ', המכוסה שלג בכל ימות השנה. לאחר תצפית על האלפים השוויציריים נערוך מסלול הליכה ביער לצד אגם סילבפלאנה ונסיים במפלי סורליי להתרעננות.

יום שני אוסטריה–המעיינות החמים של שקול סמנאון –לנדק

יום שני אוסטריה–המעיינות החמים של שקול
סמנאון –לנדק

ניסע לעיירה סמנאון הסמוכה לגבול איטליה ואוסטריה. בדרך נעצור במעיינות החמים של שקול לשתיית מי מרפא. מסמנאון הציורית נחצה את הגבול לאוסטריה במערכת של 5 רכבלים (ניתן להחליף חלק מהנסיעה ברכבלים בהליכה ברמת קושי בינונית). משם בדרך יפהפייה נרד לעיירה לנדק ונחזור למלון.

יום שלישי באד ראגז לינדאו – מינכן – תל אביב

יום שלישי באד ראגז לינדאו – מינכן – תל אביב

ניפרד מהמלון וניסע לעיירה באד ראגז, הידועה במעיינות המרפא שלה. נמשיך לוואדוז, בירת הנסיכות ליכטנשטיין, ומשם ניסע לשדה התעופה של מינכן לקראת הטיסה לישראל.

שריינו לכם טופ של חופשה

הנציגים שלנו יחזרו אליכם בהקדם

צרו איתנו קשר: 02-9999599 אימייל: Ct9561@gmail.com

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן